خانه
هنرنگار-۱
سرمقاله ۱
شناسنامه ۱
هنرهای تجسمی
مهیر شاپیرو: حضورِ سوژه
شاپیرو و شرایط زیبایی در هنر
دربارهی سبک
شمایل شناسی مییر شاپیرو
ویکتور وازارِلی؛ فُرمِ مشترک
نمایشگاه آنلاین در دوران قرنطینه
نمایشگاه رگ چین
بوزآر و مدل زنده در آموزش نقاشی
معماری
دانشگاهِ بهجا
آموزش معماری در ایران
مدرسهی هنرهای زیبا
امیل تِرِلا، و رفورم در آموزش معماری
پسا ۶۸ و رفورم در آموزش معماری
مینگ پی و معماری قدرت
روایت محرمانه هرم لوور
متروپوليس: معماریِ فریتز لانگ
سینما
پیشگفتار [سینمای وایمار]
اکسپرسیونیسم و سینما
پایانی برای نوسفراتو نیست
دکتر مابوزهی قماربازِ فریتس لانگ
القاء، هپنوتیزم و جنایت
وایمار؛ خانه سترونِ اشباحِ تنهای ثبت بر سلولوئید
آیین هپروتی
ابژه و سوژه در سینمایِ اکسپرسیونیست
ترس ابدی، وحشت تاریخی
لِنی ریفنشتال
زنان به مثابه گناهکارانی شهوانی
هنرنگار-۲و۳
سرمقاله ۲
شناسنامه ۲
پرونده لو کوربوزیه
قدّیس کوربو
بُرج سایهها
بی نظمی و آشفتگی؛ لو کوربوزیه
لو کوربوزیه؛ یک جهانبینی سرد
هنرنگار-۴و۵
تماس با ما
خانه
هنرنگار-۱
سرمقاله ۱
شناسنامه ۱
هنرهای تجسمی
مهیر شاپیرو: حضورِ سوژه
شاپیرو و شرایط زیبایی در هنر
دربارهی سبک
شمایل شناسی مییر شاپیرو
ویکتور وازارِلی؛ فُرمِ مشترک
نمایشگاه آنلاین در دوران قرنطینه
نمایشگاه رگ چین
بوزآر و مدل زنده در آموزش نقاشی
معماری
دانشگاهِ بهجا
آموزش معماری در ایران
مدرسهی هنرهای زیبا
امیل تِرِلا، و رفورم در آموزش معماری
پسا ۶۸ و رفورم در آموزش معماری
مینگ پی و معماری قدرت
روایت محرمانه هرم لوور
متروپوليس: معماریِ فریتز لانگ
سینما
پیشگفتار [سینمای وایمار]
اکسپرسیونیسم و سینما
پایانی برای نوسفراتو نیست
دکتر مابوزهی قماربازِ فریتس لانگ
القاء، هپنوتیزم و جنایت
وایمار؛ خانه سترونِ اشباحِ تنهای ثبت بر سلولوئید
آیین هپروتی
ابژه و سوژه در سینمایِ اکسپرسیونیست
ترس ابدی، وحشت تاریخی
لِنی ریفنشتال
زنان به مثابه گناهکارانی شهوانی
هنرنگار-۲و۳
سرمقاله ۲
شناسنامه ۲
پرونده لو کوربوزیه
قدّیس کوربو
بُرج سایهها
بی نظمی و آشفتگی؛ لو کوربوزیه
لو کوربوزیه؛ یک جهانبینی سرد
هنرنگار-۴و۵
تماس با ما
Navigation
خانه
هنرنگار-۱
سرمقاله ۱
شناسنامه ۱
هنرهای تجسمی
مهیر شاپیرو: حضورِ سوژه
شاپیرو و شرایط زیبایی در هنر
دربارهی سبک
شمایل شناسی مییر شاپیرو
ویکتور وازارِلی؛ فُرمِ مشترک
نمایشگاه آنلاین در دوران قرنطینه
نمایشگاه رگ چین
بوزآر و مدل زنده در آموزش نقاشی
معماری
دانشگاهِ بهجا
آموزش معماری در ایران
مدرسهی هنرهای زیبا
امیل تِرِلا، و رفورم در آموزش معماری
پسا ۶۸ و رفورم در آموزش معماری
مینگ پی و معماری قدرت
روایت محرمانه هرم لوور
متروپوليس: معماریِ فریتز لانگ
سینما
پیشگفتار [سینمای وایمار]
اکسپرسیونیسم و سینما
پایانی برای نوسفراتو نیست
دکتر مابوزهی قماربازِ فریتس لانگ
القاء، هپنوتیزم و جنایت
وایمار؛ خانه سترونِ اشباحِ تنهای ثبت بر سلولوئید
آیین هپروتی
ابژه و سوژه در سینمایِ اکسپرسیونیست
ترس ابدی، وحشت تاریخی
لِنی ریفنشتال
زنان به مثابه گناهکارانی شهوانی
هنرنگار-۲و۳
سرمقاله ۲
شناسنامه ۲
پرونده لو کوربوزیه
قدّیس کوربو
بُرج سایهها
بی نظمی و آشفتگی؛ لو کوربوزیه
لو کوربوزیه؛ یک جهانبینی سرد
هنرنگار-۴و۵
تماس با ما
بایگانی